Picasa sarean aurkitutako hezkuntzari buruzko argazkiak

EDUCAR ES... "Educar es lo mismo que poner un motor a una barca... hay que medir, pensar, equilibrar... ... y poner todo en marcha. Pero para eso, uno tiene que llevar en el alma un poco de marino... un poco de pirata... un poco de poeta... y un kilo y medio de paciencia concentrada. Pero es consolador soñar mientras uno trabaja, que ese barco, ese niño irá muy lejos por el agua. Soñar que ese navío llevará nuestra carga de palabras hacia puertos distantes, hacia islas lejanas. Soñar que cuando un día esté durmiendo nuestra propia barca, en barcos nuevos seguirá nuestra bandera enarbolada." (Gabriel Celaya) Olerki hau webgune honetatik atera dut: http://centros2.pntic.mec.es/cp.martin.monreal/educativas.htm

Nerabezaroa eta familia


Podcast hau nik sortu dut eta nerabezaroari erreferentzia egiten dio, hala ere, familia eta lagunak erlazionatzen ditu. Anima zaitezte entzuteko!!

Hezkuntzari buruzko kanta

Hau Goear sarean aurkitutako kanta da,Rafak sortu du eta hezkuntzari buruzko abestia da.

2010/03/14

Desberdintasun kulturalak hezkuntzan

Kultur ingurunea da hezkuntzan jorratu beharreko aniztasunaren bigarren iturria; gizarte demokratikoetan aniztasun hori bultzatu egiten du pluralismoak, hain zuzen ere, horixe baita demokraziaren beraren funtsa. Ohikoa da kulturarteko hezkuntza edo kulturanitzeko hezkuntza terminologia erabiltzea aipatzeko zer espero dugun eskolaz, hain zuzen ere, gela barruan zein kanpoan gero eta kultura gehiago ditugun honetan. Termino bi horien esanahia ez da berdina. Kulturartekoaz hitz egiten dugunean elkarren ondoan dauden kulturen arteko elkarrekikotasun harremana aipatzen dugu eta kulturanitza aipatuta, gure inguruneko benetako egoeraz ari gara, kultura asko egoteaz. Horregatik, arlo pedagogikoan nahiago izaten dugu lehenengoa.
Helburu pedagogikoek bateragarriak izan behar dute eskolaren funtsezko helburuarekin: kulturalizazioa. Eta esan beharrik ez dago eskolak ezin dituela ikasle guztiak kulturalizatu aldi berean kultura baten baino gehiagotan eta maila berean. Horrela bada, errealismoak berak eta hezkuntza prozesuaren izaera bera ezagutzeak zuhurrak izatea dakar, kulturaren aldetik anitzea dela dakiten eta onartzen duten gizarte eta eskolaren oinarriak urratu barik.
Eskolak, batetik, kulturalizazioa du helburu nagusia, horixe baita ikasle guztien gizarte kohesioaren funtsa, baina bestetik, gutxiengoaren kulturarekiko begirunea azaldu behar du eta gutxiengoaren kultura horietako partaideek euren kultura lantzea ahalbidetu behar du. Hala ere, eskolako kulturartekotasunari bagagozkio, egon dauden kulturak oinarriak behintzat ezagutu behar dira, elkarren arteko begirunea ekarriko baitu, eta kultura minorizatuetako ikasleen kultur nortasunetik abiatuta, gehiengoaren kulturara hurbildu.


(Argazki bakoitzean klikatzen baduzue, nabigatzailean nondik atera dudan agertuko zaizue).

No hay comentarios: