Picasa sarean aurkitutako hezkuntzari buruzko argazkiak

EDUCAR ES... "Educar es lo mismo que poner un motor a una barca... hay que medir, pensar, equilibrar... ... y poner todo en marcha. Pero para eso, uno tiene que llevar en el alma un poco de marino... un poco de pirata... un poco de poeta... y un kilo y medio de paciencia concentrada. Pero es consolador soñar mientras uno trabaja, que ese barco, ese niño irá muy lejos por el agua. Soñar que ese navío llevará nuestra carga de palabras hacia puertos distantes, hacia islas lejanas. Soñar que cuando un día esté durmiendo nuestra propia barca, en barcos nuevos seguirá nuestra bandera enarbolada." (Gabriel Celaya) Olerki hau webgune honetatik atera dut: http://centros2.pntic.mec.es/cp.martin.monreal/educativas.htm

Nerabezaroa eta familia


Podcast hau nik sortu dut eta nerabezaroari erreferentzia egiten dio, hala ere, familia eta lagunak erlazionatzen ditu. Anima zaitezte entzuteko!!

Hezkuntzari buruzko kanta

Hau Goear sarean aurkitutako kanta da,Rafak sortu du eta hezkuntzari buruzko abestia da.

2010/03/14

Herritartasunerako Hezkuntza (Educación para la cuidadanía)

Pasaden urtean (2009 urtean, hain zuzen ere), irakaskuntzan "Herritartasunerako Hezkuntza" edo "Educación para la cuidadania" irakasgai berri bat proposatu zuten; eta gaur egun, ia eskola guztietan aurrera eramaten da. Irakasgai honen helburua hurrengo balioak transmititzea da: demokrazia, giza duintasuna, askatasuna, giza eskubideen errespetua, tolerantzia, berdintasuna, legea betetzea, leialtasuna, lankidetza, parte hartzea eta pertsonen moralaren, kulturaren nahiz alderdi mental eta fisikoen garapena.


Aipatu beharra dago, mendebaldeko gizarteetan, elkarbizitza eta herritartasuna, hezkuntzaren funtsezko ardatzak bihurtu dira. Denboran zehar, gizarteak sistema hezkuntzari eskatzen diona aldatu da. Lehen, lanerako alfabetatzea zegoen; ondorengo ikasketarako prestatzen eta pertsonak hautatzen zuten. Aldiz, orain; hezkuntza paradigma berria eratzea,hots, herritar oso bezalakoak eratzea da helburu.

No hay comentarios: