Picasa sarean aurkitutako hezkuntzari buruzko argazkiak

EDUCAR ES... "Educar es lo mismo que poner un motor a una barca... hay que medir, pensar, equilibrar... ... y poner todo en marcha. Pero para eso, uno tiene que llevar en el alma un poco de marino... un poco de pirata... un poco de poeta... y un kilo y medio de paciencia concentrada. Pero es consolador soñar mientras uno trabaja, que ese barco, ese niño irá muy lejos por el agua. Soñar que ese navío llevará nuestra carga de palabras hacia puertos distantes, hacia islas lejanas. Soñar que cuando un día esté durmiendo nuestra propia barca, en barcos nuevos seguirá nuestra bandera enarbolada." (Gabriel Celaya) Olerki hau webgune honetatik atera dut: http://centros2.pntic.mec.es/cp.martin.monreal/educativas.htm

Nerabezaroa eta familia


Podcast hau nik sortu dut eta nerabezaroari erreferentzia egiten dio, hala ere, familia eta lagunak erlazionatzen ditu. Anima zaitezte entzuteko!!

Hezkuntzari buruzko kanta

Hau Goear sarean aurkitutako kanta da,Rafak sortu du eta hezkuntzari buruzko abestia da.

2010/03/24

Lehen Hezkuntzako gaitasun digitalaz egindako kontzeptu - mapa

Jarraian testuaren dekretuaren mapa kontzeptual bat jarri dizuet, nik neuk eta Iria Castañorekin egindakoa cmaptools programarekin.
Gurekin zerikusia duen edozerk garrantzia izango du, gainera lehen hezkuntzako hezitzaileak izango garenez modernitatera lotuta egon behar gara, hain zuzen ere, teknologia berriei. Baina hala eta guztiz ere, nik uste dut jakintza minimo batzuk edukitzea ona dela, bai lanean aplikatzeko bai eguneroko bizitzarako.

No hay comentarios: